יממה אחרי חתימת ההסכם בוושינגטון: צה"ל תקף בדרום לבנון הדיבורים בארה"ב והמציאות בשטח: כטב"ם צה"לי תקף באזור נבטיה חשודים שהיוו איום על הכוחות. במקביל, דווח על חילופי אש סמוך לכפר שובא איתי רז 19:52