נהג מזרזיר נתפס שיכור פעמיים תוך 48 שעות - בפעם השנייה הפר מעצר בית
כשנשאל מה עשה בחוץ, השיב: "רציתי לקחת סיגריות מבן דודי" - רמת האלכוהול שלו הייתה פי שניים מהמותר
מערכת נקודה
26.05.26
כשנשאל מה עשה בחוץ, השיב: "רציתי לקחת סיגריות מבן דודי" - רמת האלכוהול שלו הייתה פי שניים מהמותר
מערכת נקודה
26.05.26