חזר ללמד כרגיל
מורה בבני ברק הכה תלמידים - והושעה ליום אחד בלבד
המורה בתלמוד התורה "תורת אמת" הודה שפגע בשני ילדים בטענה ש"התחצפו", אך המנהל הסתפק בשיחת בירור קצרה. אמו של אחד התלמידים: "פחדתי, אבל מקווה שיטפלו בזה"
אתי עמר
21.06.26