בגלל העסקת שב"חים: קפה "התחתית" בתל אביב נסגר ל-30 יום בעלי מוסד הבילוי הוותיק נעצרו, נחקרו באזיקים ושוחררו. לטענתם, העובדים הגיעו מחברת כוח אדם והציגו תעודות זהות ישראליות מזויפות מערכת נקודה 03.06.26
אכיפה מוגברת סושי בר בתל אביב נסגר 30 יום: נמצאו שב"חים בעבודה מפקד מחוז תל אביב חתם על הצו לאחר שנמצאו שני שב"חים מועסקים במסעדה ברחוב בוגרשוב. בעלת העסק עוכבה לחקירה יעל מנור 05.05.26