הילדים הנוראים, הדואו של ניב לוי ונעמי שלו, יצאו ב-14 ביוני 2026 עם סינגל חדש בשם "אולי" – שיר על כמיהה, המתנה ואהבה שלא מוותרת. המילים, שנכתבו על ידי שניהם, מתארות קול שמחכה לחזרתו של מישהו קרוב, ובמקביל מנסה לשמור על הדרך פתוחה: "פיזרתי לך פירורים / כדי שתדעי את הדרך חזרה".
השיר נע בין שני קולות – מי שמחכה ומי שהלך – ובין ספק לתקווה. המנגינה, שהולחנה על ידי לוי ושלו, עטופה בעיבוד עשיר שכולל כינורות, סקסופון, חצוצרה וגיטרות אקוסטיות, ויוצרת אווירה אינטימית ומרגשת. ההפקה המוזיקלית בידי שלומי מנצור, שהוסיף שכבות חמות ומדויקות לצלילים.
הקליפ, בבימוי תום נשר ובצילום טל גלאון, מציג סיפור עלילתי המביא לחיים את האמביוולנטיות שבשיר. שלושה שחקנים מגלמים את הדינמיקות שבין הדמויות, ובכך מרחיב את הטקסט הפיוטי אל עולם ויזואלי עצמאי.
"אולי" הוא סינגל ההמשך לאלבום "הילדים הנוראים", שיצא ב-2022 וזכה להצלחה רבה. הדואו, שמשלב השפעות פולק, פופ ישראלי ומוזיקת עולם, בנה לאורך השנים קהל נאמן המזדהה עם שירים אישיים וכנים. הסינגל החדש ממשיך את אותה מסורת – מילים ישירות, הלחנה נגישה, ואיכות הפקתית גבוהה.
השיר זמין בכל פלטפורמות הסטרימינג ומופץ בידי קמע – קבוצת מוזיקה עצמאית.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה