כשניים מהקולות הבולטים של הפופ הישראלי מחליטים לשתף פעולה שוב, התוצאה לא ממתינה זמן רב. איתי לוי וששון שאולוב, שהוכיחו כבר בעבר שהכימיה ביניהם עובדת על הבמה ובסטודיו, חוברים יחד ב-22 ביוני 2026 לשיר חדש בשם "חוזר אלייך" – בלאד רגשי שמציב את שניהם בלב שבר האהבה מזווית כנה ומפתיעה.
השיר, שנכתב ולחן על ידי אבי אוחיון ומתן דרור, מתמקד ברגש המורכב של אדם שיודע שחזרה לאהבה שאבדה תהרוס אותו – ובכל זאת נסחף בדמיון. המילים "הייתי שותה בבית, טובע מחוץ למים" ממחישות בתמציתיות את הפרדוקס הכואב: האיש שלא יכול לחזור, ובו בזמן לא יכול שלא לחשוב על זה. הפזמון שב ומהדהד כוויה מתוקה, ומשאיר את המאזין תלוי בין נוסטלגיה לבין שחרור.
מבחינה מוזיקלית, ההפקה בידי מתן דרור שוזרת שכבות של כלי מיתר, קלידים ומקצבים שיוצרים אווירה קולנועית ואינטימית כאחד – מסגרת שמאפשרת לשני הקולות להשתלב ולהתחרות בחן.
קליפ השיר, שהופק על ידי אנג'ל הפקות ובימויו של עמית ימין אנג'ל, צולם בלוקיישן ציורי ומשלב עלילה רגשית עם אסתטיקה ויזואלית מטופחת. הצילום בידי ערן הורוביץ מעניק לקליפ תחושת סרט קצר יותר מאשר פרסומת מוזיקלית.
עבור איתי לוי, שסולד אאוט בהופעה השנייה שלו באמפי MAX ואת כרטיסי ההופעות שלו הציבור גומר תוך זמן קצר, מדובר בתוספת לקטלוג שיצר סביבו קהל מסור. עבור ששון שאולוב, שמוכר כאמן בעל נוכחות במה חזקה ובסס מוצק בקרב חובבי המוזיקה הישראלית, השיר הוא המשך הגיוני לקריירה בעלת חתימה אישית.
"חוזר אלייך" אמור לצאת בפלטפורמות הדיגיטליות ב-22 ביוני 2026, ולקדים עונת הופעות קיץ לשני האמנים.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה