נסרין קדרי פותחת את קיץ 2026 עם סינגל חדש ותוקפני: "הלך גבר? יבואו עשר", שיצא ב-22 ביוני. השיר, שהופק על ידי עופר ניסים, מציב את נסרין במרכז סיפור מוכר – גבר שמשחק, מתחמק ובסוף מוצא עצמו מחוץ לתמונה – אך עושה זאת עם הומור חד, ביטחון עצמי ואנרגיה שמחוטבת לרחבות ריקוד.
המילים, שנכתבו בשיתוף עם אסף קפליו, עמרי דהאן, אלירן אליהו ואביעד קליין, שוזרות שפה רחובית עם ציטוטים אירוניים – "משחק אותה מליין, יוון קופנגן... גר אצל אמא ברמת גן" – ויוצרות דמות של אישה שבוחנת, מתאכזבת ובוחרת להמשיך הלאה בראש מורם. הפזמון, "הלך גבר יבוא עשר", מתפקד כהצהרה יותר מאשר כניחום, ויש בו משהו שהתרבות הפופולרית הישראלית תדע לאמץ מהר.
הקליפ, שביים איציק עטון ועוקב אחרי נסרין בלוקים ועיצובים ויזואליים בולטים, מחזק את הטון – כוריאוגרפיה אנרגטית, תאורה תיאטרלית ועיצוב שמלה מיוחד מידי אלון ליבנה הופכים אותו לחבילה שלמה. העיבוד של ניסים וערן גולדברג שומר על הנוסחה שעובדת: בייסליין מוצק, מקצבי דאנס-פופ מזרחי וקול נסרין שמתנועע בין ייאוש לשחרור.
לאורך השיר מציבה נסרין גם רגע של סולידריות נשית מפורש – "אז באתי אליה ישר לשיערות" – שמרחיב את הנרטיב מעבר לסיפור זוגי ומעניק לו ממד קהילתי. השורה "כל כלב ביג יומו" נזרקת כסיסמה, כשהכוונה ברורה לכל מי שהכתובת על הקיר.
"הלך גבר? יבואו עשר" מצטרף לשורה של שירים ישראליים שממצבים את הגיבורה כמי שלא סופרת אובדנות – אלא מגדירה מחדש מה זה רווח. אם הסינגל הזה הוא טעימה ממה שנסרין מתכוונת להגיש בקיץ הקרוב, נראה שיש לה תוכניות גדולות.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה