קבוצת לופטהנזה מרחיבה את פעילותה בישראל בגדול - ואם אתם מתכננים חופשה בקיץ, יש לכם עוד סיבה לשמוח. החברה הגרמנית הודיעה היום (חמישי) על הרחבה מדורגת של עשרות טיסות שבועיות בין ישראל לאירופה, החל מיולי 2026.
בחודש יולי 2026 תפעיל הקבוצה כ-29 טיסות נוסעים שבועיות מישראל ואליה. לופטהנזה עצמה תפתח כבר מה-1 ביולי בקו פרנקפורט-תל אביב עם 14 טיסות שבועיות. לא רע להתחלה.
אבל זה רק ההתחלה. אוסטריאן איירליינס, שגם היא חלק מהקבוצה, תרחיב את פעילותה בקו וינה-תל אביב ל-11 טיסות שבועיות ביולי. ויורווינגס, הזרוע הזולה יותר של הקבוצה, תצטרף לחגיגה באמצע יולי עם 4 טיסות שבועיות - להמבורג מה-10 ביולי, ולדיסלדורף מה-18 ביולי.
ואם חשבתם שזה מרשים - תחכו לאוגוסט. בחודש אוגוסט 2026 מתכננת הקבוצה להגיע להיקף של 54 טיסות שבועיות מישראל ואליה. כמעט פי שניים מיולי.
בין החדשות הגדולות לאוגוסט: לופטהנזה תשוב להפעיל את קו מינכן-תל אביב, שהיה מושעה, החל מה-1 באוגוסט עם שתי טיסות יומיות. מי שרצה לעלות למינכן ישירות - הגיע הרגע לקנות כרטיסים.
גם סוויס, החברה השווייצרית של הקבוצה, תחדש מה-1 באוגוסט טיסה יומית בקו ציריך-תל אביב. ובריסל איירליינס? גם היא בפנים, עם טיסה שבועית אחת בקו בריסל-תל אביב לאורך אוגוסט. לא הכי אגרסיבי, אבל זה משהו.
מעניין שדווקא אוסטריאן איירליינס היא שהובילה את חזרת הקבוצה לישראל בתחילת יוני - היא פתחה מחדש את הקו לווינה ראשונה. עכשיו גם היא מגדילה ל-14 טיסות שבועיות באוגוסט, עלייה מ-11 ביולי.
ההרחבה הזו מהווה חזרה הדרגתית לפעילות שהיתה קיימת לפני ההשעיות הנרחבות שנגרמו בעקבות המצב הביטחוני. הקבוצה לא מחזירה הכל בבת אחת, אבל הכיוון ברור לגמרי.
לופטהנזה מגדילה את הימורה על ישראל - ואם הנסיעות ימשיכו לצמוח, ייתכן שנראה הרחבות נוספות גם אחרי הקיץ.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה