מרדף רגלי בין קהל הקונים בקניון עזריאלי בתל אביב הסתיים אמש (חמישי) במעצרו של פלסטיני תושב דאהרייה, בן שנות ה-30, החשוד בגניבת טלפונים סלולריים ממבלים בקניונים, מחיילים ובחופי הרחצה. האיש שהה בישראל שלא כחוק.
החקירה שהובילה למעצר החלה בעקבות דיווח על גניבת מספר מכשירי טלפון מאחד הקניונים בתל אביב. כוחות המשטרה ממחוז תל אביב ומחוז יהודה ושומרון פעלו במשותף, כאשר בלשי תחנת חברון סרקו את תיעוד מצלמות האבטחה וזיהו את החשוד. הפעילות המשותפת בין המחוזות נועדה לתת מענה לעבריינים הפועלים במקומות שונים ברחבי הארץ.
לאחר איסוף מודיעיני ממורחב יהודה אודות החשוד, אותר האיש בקניון עזריאלי. הבלשים פעלו במקום באופן סמוי. ברגע שהחשוד זיהה את הבלשים שעקבו אחריו, פרץ למנוסה בין קהל המבלים, תוך כדי מעבר דרך המדרגות הנעות של הקניון, לעיני עוברים ושבים שנכחו במקום.
המרדף הסתיים כשקצין המודיעין והבילוש הסמוי קפץ על החשוד הנמלט וביצע את מעצרו. הבלשים פעלו בהובלת מפקדם לאורך כל שלבי המרדף, עד שהשתלטו על האיש.
על פי החשד, האיש מעורב בשורה של גניבות טלפונים סלולריים שבוצעו בתקופה האחרונה. יעדי הגניבות כוללים מבלים במרכזי קניות ובחופי הרחצה, וכן חיילים שנסעו בתחבורה הציבורית בתום פעילות מבצעית. לפי המשטרה, בחרו הגנבים לנצל ציני את עייפות החיילים בשעות הנסיעה.
לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה במחוז תל אביב, בחשד לעבירות רכוש וכן לכניסה לישראל שלא כחוק. גורמי המשטרה ציינו כי מדובר בעברייניות חוזרת בתחום גניבות טלפונים סלולריים, תוך שהם מדגישים כי טלפון סלולרי מכיל לרוב מידע רב ערך ואישי של בעליו.
המשטרה הוסיפה כי שיתוף הפעולה בין מחוז תל אביב לבין מחוז יהודה ושומרון נועד לתת מענה לתופעה של עבריינות רכוש שחוצה גבולות טריטוריאליים. בכוונת המשטרה להמשיך בפעילות מסוג זה כדי להגביר את ביטחון הציבור ואת ההגנה על רכושו.
החקירה נמשכת במחוז תל אביב, ולא נמסרו פרטים על אפשרות קיום קשרים של החשוד לחשודים נוספים בגניבות מאותו סוג.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה