מחדל הגז הטבעי
המבקר מזהיר: ישראל תאבד את העצמאות האנרגטית תוך 22 שנה
הדוח קובע כי המדינה מייצאת כמעט חצי מהגז שמופק בה, ומתעלמת מהגידול בצריכה. "כשל תכנוני ללא תוכנית אב"
יעל מנור
11:17
הדוח קובע כי המדינה מייצאת כמעט חצי מהגז שמופק בה, ומתעלמת מהגידול בצריכה. "כשל תכנוני ללא תוכנית אב"
יעל מנור
11:17