סמוטריץ' מקדם: ענקיות ההייטק יוכלו לשלם מס בדולרים שר האוצר חשף תוכנית חסרת תקדים שתאפשר לחברות רב-לאומיות לשלם מס במטבע זר, בניסיון לבלום את התחזקות השקל. בנוסף, יקודם סיוע של יותר ממיליארד שקלים לסטארטאפים מערכת נקודה 00:02