דליפת כלור בבריכה בנווה אילן: מתרחצים התלוננו על צריבות שישה צוותי כיבוי חשו לקאנטרי לאחר שערבוב כימיקלים יצר אידוי מסוכן. הלוחמים דיללו את החומר, והתקרית הסתיימה ללא נפגעים יעל מנור 13:06