חברת החשמל לא גבתה 65 מיליון שקל - והצרכנים ישלמו על המחדל במשך חמש שנים לא נגבו כספים מבעלי גגות סולאריים. החברה תספוג את רוב החוב, אך 14 מיליון שקל יגולגלו לחשבון החשמל של הציבור מערכת נקודה 18:51