הניקס שוב ניצחו בסן אנטוניו ועלו ל-0:2 בגמר ה-NBA ניו יורק איבדה יתרון של 14 נקודות ברבע האחרון, אך וומבניאמה החטיא על הבאזר וקבע 104:105 דרמטי. הסדרה עוברת כעת למנהטן איתי רז 06.06.26