לראשונה מאז ההתנתקות: 40 תלמידי ישיבה חזרו ליישוב המפונה גנים עשרות תלמידים מהשלוחה החדשה של ישיבת "בני דוד" ערכו סיום מסכת ביישוב שפונה בצפון השומרון. ראש המועצה דגן: "עושים היסטוריה" מערכת נקודה 18:01