נקודה
תל אביב
עננים בודדים
22°
ירושלים 18°
חיפה 23°
באר שבע 20°
אילת 23°
מדורים
שימושי PLUS

נדב יעיש חוזר עם "אני נלחם" – שיר על הקרב הפנימי של לוחמים

הסינגל החדש מהאלבום השלישי הצפוי מתמודד עם טראומה, סיוטים ואת הקושי לחזור לשגרה אחרי הקרב

רוני צברי
רוני צברי
ו' תמוז התשפ"ו
נדב יעיש חוזר עם "אני נלחם" – שיר על הקרב הפנימי של לוחמים
נדב יעיש חוזר עם "אני נלחם" – שיר על הקרב הפנימי של לוחמים צילום: יח"צ

נדב יעיש, אחד הקולות הבולטים בזירת הפופ-רוק הישראלי, שחרר ב-21 ביוני 2026 את הסינגל החדש שלו "אני נלחם" – פתיחת האלבום השלישי שהוא מכין. השיר, שנכתב בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, עוסק בחייל שחזר הביתה ומוצא את עצמו עדיין לכוד בתוך הקרב – גם כשהקרב כביכול נגמר.

"אני נלחם" אינו שיר גבורה קלאסי. הוא מציג לוחם שמשקרים לו פניו: בחוץ הוא נראה תקין, אבל בפנים הוא מתמודד עם מחשבות שמגיחות באמצע הלילה, סיוטים חוזרים ושדים שמצאו להם חדר בראש. המילים "אולי לא רואים / בחוץ ומבפנים / אני נלחם" הפכו לציר מרכזי של השיר, ומבטאות את הבדידות של מי שנושא כאב שאינו נראה לעין.

נדב יעיש אני נלחם פופ ישראלי טראומה לוחמים 7 באוקטובר סינגל חדש בריאות נפשית

תגובות

רגע, שקט פה מדי

דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה