נדב יעיש, אחד הקולות הבולטים בזירת הפופ-רוק הישראלי, שחרר ב-21 ביוני 2026 את הסינגל החדש שלו "אני נלחם" – פתיחת האלבום השלישי שהוא מכין. השיר, שנכתב בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, עוסק בחייל שחזר הביתה ומוצא את עצמו עדיין לכוד בתוך הקרב – גם כשהקרב כביכול נגמר.
"אני נלחם" אינו שיר גבורה קלאסי. הוא מציג לוחם שמשקרים לו פניו: בחוץ הוא נראה תקין, אבל בפנים הוא מתמודד עם מחשבות שמגיחות באמצע הלילה, סיוטים חוזרים ושדים שמצאו להם חדר בראש. המילים "אולי לא רואים / בחוץ ומבפנים / אני נלחם" הפכו לציר מרכזי של השיר, ומבטאות את הבדידות של מי שנושא כאב שאינו נראה לעין.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה