פועל בן 48 נפצע הבוקר באורח בינוני לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו באזור התעשייה בטירת הכרמל. צוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה.
על פי הדיווח, הפועל סובל מחבלות בגפיים. הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מגן דוד אדום במרחב כרמל בשעה 09:37 בבוקר.
פרטים נוספים על נסיבות הנפילה ועל מצבו המעודכן של הפועל טרם נמסרו.
מצבו של הפועל מוגדר בינוני והוא מטופל בבית החולים רמב"ם.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה