צה"ל תקף חוליית מחבלים חמושים שזוהתה סמוך לכוחותיו הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון, ברכס עלי א-טאהר. התקיפה בוצעה זמן קצר לאחר הזיהוי, במטרה להסיר איום מיידי על החיילים בשטח.
על פי הדיווחים, הזיהוי נעשה בזמן אמת, וסגירת המעגל התבצעה במהירות. הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, עוד לפני שהצליחו לממש את האיום.
צה"ל הבהיר כי ימשיך לפעול להסרת איומים מיידים ולא יאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל ובחיילים הפועלים בשטח. לדבריו, תמונה של אחד המחבלים החמושים שזוהו סמוך לכוחות הועברה לידי הגורמים הרלוונטיים.
הפעילות ברכס עלי א-טאהר מתרחשת במסגרת הפעילות המתמשכת של צה"ל במרחב הביטחוני בדרום לבנון, שם ממשיכים כוחות ישראלים להיות פרוסים לאחר הפסקת האש שנכנסה לתוקף בסוף 2024.
חיזבאללה לא הגיב עד כה לתקיפה. ישראל עומדת על כך שהנוכחות הצבאית בדרום לבנון נועדה להבטיח שהארגון לא ישוב לפעול בסמוך לגבול ולא יוכל לאיים על יישובי הצפון.
צה"ל צפוי להמשיך לפעול בדרום לבנון נגד כל איום שיזוהה בסמוך לכוחותיו.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה