נקודה
תל אביב
שמיים בהירים
23°
ירושלים 19°
חיפה 25°
באר שבע 22°
אילת 27°
מדורים
שימושי PLUS

גל רובין זכתה ב"האח הגדול", הדיירים תקפו בשידור חי: "בושה וחרפה"

אירוע הגמר הפך לעימות חזיתי על הבמה כשהפיינליסטים יצאו נגד הזוכה. אלירן ביטון האשים: "רמסה נפשות", ורפאלה טווינה הטיחה: "נכשלנו כחברה"

גילה פריד
גילה פריד
י"ג תמוז התשפ"ו
גל רובין זכתה ב"האח הגדול", הדיירים תקפו בשידור חי: "בושה וחרפה"
גל רובין זכתה בגמר האח הגדול, הדיירים פרצו בביקורת חריפה בשידור חי צילום: נוצר באמצעות AI

מוצאי שבת אחד, מיליון שקל, ושלל דרמות שכנראה לא ראינו בגמר ריאליטי ישראלי מזמן. גל רובין היא הזוכה הגדולה של "האח הגדול" 2026, אחרי עונה שארכה כשלושה חודשים וחצי. הצופים בחרו בה מבין חמישה פיינליסטים, וגרפה את מירב הקולות - אבל מי שסיים במקום השני, השלישי, הרביעי והחמישי לא ממש התנהג כאילו הסתיים ערב חגיגי.

עומר ציפורי הגיע למקום השני, אלירן ביטון שלישי, רפאלה טווינה רביעית ונועם טקלה חמישי. כל אחד מהם התראיין על הבמה ישירות לצד הזוכה - וזה היה מקסימום אחד מלא בציטוטים שאתם לא רגילים לשמוע בגמר.

אלירן ביטון, שיצא שלישי, לא חיכה רגע: "אני לא חושב שמגיע לה, זו תעודת עניות לתוכנית. היא רמסה נפשות בבית, אנחנו אנשים שחיינו בבית איתה - אנחנו יודעים מה היה שם. מה שראיתם זה קמצוץ. זה משפטים מתחת לחגורה, עקיצות ללא הרף, בלי הפסקה". גל לא נשארה חייבת ואמרה לו: "הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו".

רפאלה טווינה, שהייתה הנמסיס של רובין לאורך העונה כולה, הגיבה באחת התגובות הבולטות של הערב: "נכשלנו כעם ישראל וכחברה. בושה וחרפה. לא אכפת לי שהמעריצים שלה יבואו עליי - אני לא מפחדת". היא המשיכה ואמרה ישירות אל רובין: "רק אנחנו שהיינו בבית נדע באמת מי זאת גל. כנראה מדינת ישראל לא באמת ראתה מי זו גל רובין האמיתית. עשית לנו את המוות". כשהתבקשה לומר משהו טוב, הצליחה להגיד: "יש לה שישה ילדים והם חמודים, כל הכבוד - אבל קשה".

נועם טקלה היה קצת יותר מאופק, אבל לא הרבה: "לרובין מגיע לזכות כמו שמגיע לשאר", אמר, ומיד הוסיף: "אבל היא ידעה איך לזרוק גפרור - זה מה שהיה בעונה". גל פנתה אליו: "למה העיניים שלך על זה?". שאלה שנשארת ללא מענה.

גם בעניין ההצבעה לא הייתה אחדות: אלירן, שיצא שלישי, קרא להצביע לעומר ציפורי. רפאלה לפניו קראה להצביע לאלירן, מבלי לדעת שהוא עצמו עומד לצאת אחריה. גם נועם קרא להצביע לעומר. אף אחד מהדיירים שיצאו מהבית לא קרא להצביע לגל רובין - וזה לא מנע ממנה לנצח.

גל עצמה שמרה על קור רוח יחסי לאורך הערב, גם כשהתגובות הכאיבו: "זה לא כזה נעים לי, קשה לי שלא מפרגנים", אמרה. אחר כך הוסיפה: "קשה לשמוע, אבל אני חזקה מזה - זה לא ישבור אותי". ועל הניצחון עצמו: "אני מעכלת. תמיד חלמתי, דמיינתי, קיוותי, ואז זה פשוט קרה".

לגבי מה שעתיד לקרות עם הפרס בסך מיליון שקל - גל כבר יודעת לאן הכסף הולך: "אולי ארכוש את הבית בכסף. בעזרת השם יתן לנו רווחה". היא אמרה שהמטרה הכי דחופה שלה היא לחזור הביתה ולפגוש את ילדיה ואת חתוליה, ורק אחר כך להתמודד עם כל מה שיזרוק עליה העולם.

בגמר הופיעו סטטיק ונועה קירל, שצפויים לשמש כמנטורים בתוכנית "דה וויס" שעולה בשבוע הבא ברשת 13. בעלה של נועה קירל, השוער דניאל פרץ, הגיע גם הוא לאולם כדי לתמוך בה.

עכשיו, אחרי שהאבק קצת ישקע, צפוי הדיון להמשיך ברחבי הרשת - בין אלה שחושבים שגל היא הזוכה הראויה לאלה שמזדהים עם הדיירים הזועמים. דבר אחד בטוח: ערב הגמר הזה יזכרו עוד הרבה זמן.

הזכייה של גל רובין כבר עוררה פולמוס רחב - ונראה שגם בימים הקרובים לא יחסרו תגובות.
האח הגדול גל רובין ריאליטי ישראלי דרמות פיינליסטים

תגובות

רגע, שקט פה מדי

דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה