נקודה
תל אביב
שמיים בהירים
31°
ירושלים 29°
חיפה 28°
באר שבע 33°
אילת 37°
מדורים
שימושי PLUS
סוף עידן בארגון

אחרי 13 שנה: דובר ההסתדרות יניב לוי עוזב את תפקידו

יניב לוי, שעיצב את הפנים הציבוריות של הארגון במשך למעלה מעשור, מסיים את דרכו. היו"ר בר-דוד: "לא היה קל לקבל את הבקשה"

בני רוטמן
בני רוטמן
י"ג תמוז התשפ"ו
אחרי 13 שנה: דובר ההסתדרות יניב לוי עוזב את תפקידו
אחרי 13 שנה: דובר ההסתדרות יניב לוי עוזב צילום: נוצר באמצעות AI

יניב לוי, יו"ר אגף ההסברה, הפרסום והדוברות בהסתדרות, הודיע היום שהוא עוזב. אחרי 13 שנים בארגון, לוי ביקש מיו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לסיים את תפקידו, ויעזוב רשמית ב-31 באוגוסט 2026.

לוי הצטרף להסתדרות ביולי 2013, בתקופת כהונתו של עופר עיני. כשאבי ניסנקורן נכנס לתפקיד יו"ר ההסתדרות, הקים לוי את אגף ההסברה, הפרסום והדוברות מאפס, ועמד בראשו למעלה מעשור. בתקופת כהונתו של בר-דוד המשיך להרחיב את פעילות האגף ולהוביל את האסטרטגיה השיווקית של הארגון.

במשך שנים היה לוי אחד מהאנשים הבודדים שעיצבו את הפנים הציבוריות של ההסתדרות. הוא גיבש את המיתוג, ניהל את השיווק, ועמד לצד בר-דוד בחלק מהמשברים הלאומיים המורכבים שבהם היה מעורב הארגון. מי שעוקב אחרי ההסתדרות יודע שזה לא תפקיד שיושבים בו מאחורי שולחן - מדובר בתפקיד שמשמעותו נוכחות בכל צומת רגיש, לפני מצלמות ובלעדיהן.

"לאחר 13 שנים משמעותיות בהסתדרות, החלטתי לעבור לאתגר המקצועי הבא ולצאת לדרך חדשה", אמר לוי. "אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה גדולה על הדרך שעשינו ועל הזכות לקחת חלק משמעותי בעשייה של אחד הארגונים החשובים במדינת ישראל."

לוי הקפיד להודות לסגנו, אריק מילמן, "שהיה שותף אמיתי לדרך במשך שנים ארוכות", ולכלל עובדות ועובדי הצוות שעבדו לצידו. הוא גם השאיר דלת פתוחה: "ההסתדרות תמיד תישאר עבורי בית, ואעמוד לרשות יו"ר ההסתדרות ולרשות הארגון בכל דרך בה יבחר."

בר-דוד לא הסתיר את הקושי. "לא היה לי קל לקבל את בקשתו של יניב לסיים את תפקידו", אמר יו"ר ההסתדרות. "במשך שנים רבות הוא היה שותף מרכזי לעשייה, חבר קרוב ואחד האנשים המשמעותיים ביותר שליוו אותי לאורך הדרך." בר-דוד הוסיף כי "המקצועיות, המחויבות, היצירתיות והמסירות יוצאות הדופן שלו ילוו את ההסתדרות עוד שנים רבות", והביע ביטחון שהשניים "ימשיכו לשתף פעולה גם בעתיד".

לוי, בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו, לא פירט לאן בדיוק הוא מועד. הוא ציין בלשון כללית שהוא יוצא ל"אתגר המקצועי הבא", מה שמרמז שמדובר במעבר לתחום פרטי או עסקי, לא בפרישה.

ההסתדרות לא הודיעה עד כה מי ימלא את מקומו של לוי ומה יהיה המבנה האגפי לאחר עזיבתו. שני החודשים הנותרים עד סוף אוגוסט יהיו כנראה פרק הזמן שבו יצטרך הארגון לגבש תשובות.

יניב לוי הסתדרות אגף ההסברה ארנון בר-דוד עזיבת תפקיד

תגובות

רגע, שקט פה מדי

דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה