ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לסרן דוד חזות, מפקד מחלקה בגדוד 12 של חטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום לבנון במהלך הלחימה מול ארגון הטרור חיזבאללה. נתניהו פרסם הודעת תנחומים שבה הביע את צערו האישי ואת צערה של רעייתו שרה על אובדנו של הלוחם.
בהודעתו כתב נתניהו: "רעייתי ואני משתתפים בצערה הכבד של משפחת הלוחם סרן דוד חזות, מ"מ בחטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום לבנון." ראש הממשלה הוסיף כי חזות, שהיה תושב אשקלון, "היה מטובי בנינו".
נתניהו תיאר את דרכו של חזות בשדה הקרב במילים ברורות: "הוא הוביל באומץ את חייליו בחזית הקרב כדי להגן על אזרחינו ויישובינו מפני ארגון הטרור חיזבאללה." ראש הממשלה הדגיש כי חזות הגן בגופו על אזרחי ישראל ועל יישוביה מפני הארגון.
בסיום הודעתו כתב נתניהו: "יחד עם כל אזרחי ישראל, אנו מרכינים ראש על נפילתו ושולחים את תנחומינו מעומק הלב למשפחתו ולכל יקיריו. יהי זכרו ברוך ונצור בלב האומה לעד."
סרן דוד חזות שירת כמפקד מחלקה בגדוד 12 של חטיבת גולני, אחת מהחטיבות הלוחמות הפעילות ביותר מאז פרוץ הלחימה בצפון מול חיזבאללה. חטיבת גולני פועלת בדרום לבנון כחלק מהמאמץ הצבאי של ישראל להגן על יישובי הצפון מפני איומי הארגון.
חזות היה תושב אשקלון - עיר שנמצאת גם היא בטווח האיומים הביטחוניים מהדרום, ותושביה משרתים בכל חזיתות הלחימה. משפחתו נותרת בעיר בשעה קשה זו.
נפילתו של סרן דוד חזות מצטרפת לרשימה ההולכת וגדלה של חללי הלחימה בלבנון, כשהצבא ממשיך את פעילותו בדרום לבנון מול חיזבאללה.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה