נינט טייב, אחת האמניות הבולטות בזירת המוזיקה הישראלית, משיקה את אלבומה האולפני החדש בשם "אני נינה" – מיזם אישי ואמנותי שבו היא חושפת פנים חדשות של עצמה כיוצרת, כמלחינה וכמבצעת. האלבום יצא ב-4 ביוני 2026 תחת הליקון ארומה מיוזיק.
האלבום, הכולל 12 שירים, הוא פרי עבודה עם מגוון מפיקים ויוצרים, ביניהם יונתן גלילה, יוסי מזרחי, דודו טסה, ניר מימון וישי סוויסה, לצד שיתוף פעולה עם האמנית דאנה איבגי בשיר "להיות טובה". נינט אף הקליטה שיר אנגלי, I Used 2, שהופק בלוס אנג'לס ומרחיב את טווח הפנייה של האלבום.
נינט מתארת את האלבום כציון דרך בתהליך הגילוי העצמי שלה: "בכל סוג של יצירה ישנו תהליך יפה של גילוי. בו עוברים דרך חומות של אהבה וכאב." לדבריה, זו הפעם הראשונה שעבדה בצורה כה פעילה עם מפיקים שונים על כל שיר בנפרד, תוך ניסיון להבין את עצמה טוב יותר דרך כתיבה והלחנה. היא ציינה כי השתדלה להיות נאמנה למה שהיא רוצה להגיד.
מבחינה מוזיקלית, האלבום נע בין סגנונות מגוונים: מבלדות אינטימיות עם כלי מיתר ("הביתה", "כפרה", "אולי יכולתי יותר") ועד לשירים קצביים יותר בעלי אופי אלקטרוני ורוק ("בום", "ח'ת שתיים"). השיר הפותח, "כחול לבן", מציג גוון קליל ואף הומוריסטי, ואילו "סירת מפרש" חותם את האלבום בתחושה של שחרור ותנועה קדימה.
מבחינה טקסטואלית, מרבית השירים נכתבו על ידי נינט עצמה, לעיתים בשיתוף המפיקים. הנושאים המרכזיים כוללים גבולות עצמיים, פרידה, ריפוי פנימי ואמהות – כפי שעולה בשיר "אולי יכולתי יותר", שבו שזורה סצנה של ילד מתעורר בלילה ובא אל מיטת אמו.
בהמשך לאלבום, נינט עתידה לצאת לסדרת הופעות אקוסטיות: ב-4 ביוני במכון ויצמן, ב-23 ביוני בכברי וב-5 באוגוסט בבארבי, נמל יפו.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה