אודל פרטוש, זמרת ישראלית בת 22 המזוהה עם דור הזמרות החדש, משחררת ב-21 ביוני 2026 את הסינגל החדש שלה "אין אותנו" – שיר שמספר בגוף ראשון על זוגיות שנשחקה, ועל האומץ לשים לה סוף.
השיר נכתב על ידי אודל עצמה יחד עם נדב חלילי, ומשקף חוויה אישית ואינטימית של אישה שמבינה שהיא נושאת את מערכת היחסים לבדה. המילים עוסקות בתסכול המצטבר מפני בן זוג שאינו נוכח רגשית, מכור לריגושים חיצוניים ומשאיר את האחרת בחכייה אינסופית. "איך איך הרסת את הכל בשתי ידיים / אתה מכור לריגושים ולכפיים" – שורות אלו מגלמות את לב השיר, תחושת הכאב המעורב בחוסר הבנה.
אודל מוכרת כאמנית שאינה מתפשרת על הבעת עצמה, ועובדת ללא תלות בגורמים חיצוניים. בשיר החדש היא מביאה סאונד פופי עכשווי שמשלב גיטרות אקוסטיות עם עיבוד מוזיקלי מלוטש, ויוצרת מסגרת סאונד שמחזקת את המסר הרגשי.
לפני יציאתו הרשמית, השיר צבר תאוצה ברשתות החברתיות ועבר את רף 5,700 ההאזנות בטיקטוק, כשהתגובות מצביעות על הזדהות עמוקה של מאזינות רבות עם הסיטואציה המתוארת בו.הקליפ של השיר, שעוצב על ידי ירין אלוש, עוסק בפרידה האישית של אודל, אך נוגע במקום אוניברסלי – הרגע שבו אדם מחליט לבחור בעצמו לפני שיחשוף את הכאב בפני כולם. לדברי אודל, המוזיקה היא לא רק אהבה שלה אלא "המהות שלי" – ביטוי שמשקף את מידת ההשקעה האישית שהיא מכניסה לכל יצירה.
"אין אותנו" מציב את אודל פרטוש כקול משמעותי בזירת הפופ הישראלי, עם יכולת כתיבה בשלה ונוכחות בימתית שמבשרות על עתיד אמנותי מרגש.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה