רס"ר במילואים באסל סויד, בן 32 מפקיעין, נהרג בלילה שבין רביעי לחמישי בהתהפכות רכב תדלוק צבאי בדרום לבנון. האירוע התרחש בסביבות השעה 22:50 במרחב רב א-תלתין. סויד שירת כלוחם בכוחות צוות הקרב החטיבתי של עוצבת סער מגולן, במסגרת סיירת גולני.
בתאונה נפצע לוחם נוסף באורח בינוני. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה בפרטי האירוע. פרטים נוספים על זהותו לא נמסרו בשלב זה.
על פי הדיווחים, הרכב המעורב בתאונה היה משאית תדלוק צבאית שהתהפכה במהלך פעילות מבצעית באזור. נסיבות ההתהפכות נמצאות בבדיקה.
באסל סויד היה בן 32 ומוצאו מפקיעין שבגליל המערבי. משפחתו עודכנה במותו.
מותו של סויד מוסיף לרשימת הנפגעים שנהרגו במהלך הפעילות הצבאית הישראלית בלבנון, גם לאחר כניסת הסכם הפסקת האש לתוקף. תאונות מבצעיות הכרוכות בכלי רכב כבדים מהוות גורם סיכון מוכר בפעילות צבאית בשטח.
סויד הוא החייל האחרון שנהרג בתאונה מבצעית בדרום לבנון; עדיין לא נמסר מתי יתקיים טקס הלוויה.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה