אירוע אלימות קשה התרחש הלילה ברחוב שמואל הנביא בירושלים: נער בן 15 נדקר במהלך קטטה ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב בינוני. המשטרה עצרה חשוד בן גילו לאחר מרדף שהסתיים בפריצה לדירתו.
על פי הדיווחים, האירוע החל בעימות בין הנערים שהסלים במהירות לאלימות קשה. הנפגע סבל מפציעה חודרת בבטנו. זאב אייזנבך ולוזי קארו, כונני הצלה ממד"א שהגיעו למקום, מסרו: "הובילו אותנו לנער כבן 15 לאחר שנפצע מאלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים שהגיעו למקום, הענקנו לנער טיפול רפואי ראשוני הכולל חבישות וקיבועים, והוא פונה במצב בינוני אל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה הר הצופים".
מיד לאחר הדקירה נמלט החשוד, נער בן 15 תושב ירושלים, מהזירה. שוטרי מחוז ירושלים פתחו בחקירה ובסריקות נרחבות במטרה לאתר אותו. הדיווח הראשוני התקבל במוקד המשטרה זמן קצר לאחר האירוע.
בפעילות מהירה של צוות בילוש נוער מתחנת לב הבירה, הצליחו השוטרים להתחקות אחר מקום הימצאו של החשוד ולהגיע לדירת מגוריו. לפי המשטרה, יושבי הבית סירבו להיענות לקריאות השוטרים ולא פתחו את הדלת. בשלב זה נאלצו הכוחות לפרוץ פנימה.
בתוך הדירה אותר החשוד ונעצר. הוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. המשטרה ציינה כי החקירה נמשכת במטרה לברר את מלוא נסיבות האירוע ואת הרקע שהוביל לעימות האלים.
במהלך היום צפויה המשטרה להביא את החשוד לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית המשפט.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה