תאונת עבודה קשה אירעה היום במפעל בקריית ביאליק. פועל כבן 30 נפל לבור בעומק ארבעה מטרים ונפצע באורח קשה. הוא חולץ מהמקום ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי דחוף.
לפי הדיווחים הראשוניים, הפועל נפל לבור עמוק בתוך המפעל. עומק הנפילה, ארבעה מטרים, הוא שהוביל לפציעות הקשות. כוחות ההצלה הגיעו למקום וחילצו אותו לפני שפונה לטיפול.
מצבו של הפועל מוגדר כקשה. הוא מקבל בשלב זה טיפול בבית החולים רמב"ם, שהוא המרכז הרפואי המוביל באזור חיפה והקריות המתמחה בטיפול בנפגעי תאונות חמורות.
תאונות נפילה מגובה ולתוך בורות הן מהסיבות השכיחות ביותר לתאונות עבודה קשות בישראל. רשות העבודה מחייבת הגנה על כל פתחים ובורות באתרי בנייה ובמפעלים, אך הפרות של כללי הבטיחות נרשמות בתדירות גבוהה.
בשלב זה לא ידוע מה בדיוק הוביל לנפילה ואם ליקויי בטיחות היו גורם מרכזי באירוע. רשויות ההסדרה והפיקוח צפויות לפתוח בחקירה שתבחן את נסיבות התאונה ואת מצב הבטיחות במפעל.
הטיפול בפועל נמשך בשלב זה בבית החולים רמב"ם, ועדכונים נוספים על מצבו צפויים להתקבל בהמשך היום.
פרטים נוספים על נסיבות התאונה ומצבו המעודכן של הפועל צפויים להתברר בשעות הקרובות.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה