פועל כבן 50 נהרג היום, ראשון, במהלך עבודתו במפעל במועצה האזורית תמר שבערבה. הדיווח על האירוע התקבל בשעות היום, ולמקום הוזנקו חובשים ופראמדיקים של מד"א.
צוותי הרפואה שהגיעו לזירה ניסו לבצע פעולות החייאה לגבר, אולם למרות מאמציהם נאלצו לקבוע את מותו במקום.
פרטי הזהות של הנפטר לא נמסרו לעת עתה, בהמתנה להודעה לבני המשפחה. הנסיבות המדויקות שגרמו לפציעה ולמותו של הפועל טרם התבררו במלואן.
רשות האוכלוסין, המשטרה ומשטרת ישראל נוהגות לפתוח בחקירה בכל אירוע תאונת עבודה קטלנית. רשות הבטיחות בעבודה צפויה להיכנס לתמונה ולבחון את הנסיבות שהובילו למותו של הפועל.
החקירה לבירור נסיבות המוות נמצאת בראשיתה, ופרטים נוספים יימסרו בהמשך.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה