רק יצאה מהבית ועוד לא הספיקה לנשום - ושלי סרבריאניקוב כבר מוצאת את עצמה מתמודדת עם גל שמועות קשות על בן זוגה. אחרי שהודחה ממש בישורת האחרונה של "האח הגדול" וסיימה את דרכה במקום השביעי, עוקבים החלו לשאול שאלות מאוד ישירות על עומר ציפורי - שנשאר בבית לבדו ונלחם על המיליון.
כוכבת "האח הגדול" שלי סרבריאניקוב נאלצה השבוע להתמודד עם שמועות על הבויפרנד שלה, עומר ציפורי. הכל התחיל מסשן שאלות ותשובות שערכה באינסטגרם, שם צפתה שאלה שהצליחה לערער לא מעט עוקבים ולהצית חרושת שמועות לגבי הנטיות המיניות שלו.
אחת הגולשות כתבה לשלי ישירות: "חברים הומואים שלי הראו שיחות ותמונות, ובוא נאמר ככה שעומריקו שלך באמת לא נמשך אלייך 100%". ההודעה, שרמזה לחיים כפולים כביכול של כוכב הריאליטי, גרמה לשלי להקליט סרטון תגובה ישיר.
שלי לא התעלמה ולא דחתה בנחת. "אני חייבת רגע להגיב על זה, כי שמעתי על זה כמה דברים", פתחה. היא הסבירה שהתמונות והשיחות שהוזכרו כלל לא שייכות לעומר, ומגיעות מפרופיל מתחזה ברשת.
"אתם מכירים פרופיל בדוי שמתחזים למישהו?", שאלה את העוקבים, וסיפקה גם דוגמה מוכרת: "גם לאלירן דוד ביטון התחזו בהמון פלטפורמות וניצלו נשים וגברים, אז גם לעומר התחזו".
שלי חתמה את הסרטון בהכרזה חד-משמעית: "לא, חיים שלי, הוא סטרייט. הכל בסדר. התחזו אליו, זה קורה, זה קרה גם לי בעבר". קצר, ברור, ועם אפס מקום לפרשנות.
מה שחשוב לציין הוא שעומר לא גילה לה את דבר ההתחזות מהרשת - הוא עצמו סיפר לה על כך. לדבריה, הוא שיתף אותה בכל הפרטים בעצמו, מה שמסביר את הביטחון שבו היא מדברת. בין השאלות על השמועות הגיעו גם שאלות על העתיד, ושלי סיפרה שהשניים מתכננים לעבור לגור יחד ברעננה. כשנשאלה מי ינצח בגמר, ענתה ללא היסוס: "עומר דהה".
שלי ועומר ציפורי הם אחד הזוגות הבולטים שיצאו מבית "האח הגדול", ומאז ממשיכים לרכוש עוקבים נאמנים ברשתות החברתיות. סרבריאניקוב כבר פגשה את חבריו הקרובים של עומר בבוקר שאחרי ההדחה, ובריאיון ההדחה עצמו בכתה וסיפרה על "אהבת חייה הטהורה והבריאה". הסיפור הזה, כמו שסיפורים כאלה עובדים, תפס תשומת לב רבה בזמן קצר.
בינתיים עומר עצמו לא הגיב פומבית לשמועות, וכל ההתמודדות נשארה בידי שלי שטיפלה בעניין בעצמה.
התגובה המהירה של שלי כיבתה את הגל לפני שהספיק להתגלגל רחוק מדי.
תגובות
רגע, שקט פה מדי
דעתך חשובה - תהיו הראשונים להגיב על הכתבה